Pricala sam sa So. o muskarcima, probila joj mozak o ovom mom… Kako, zasto, rekoh joj opet sam odustala od svega po ko zna koji put… Nemam zivaca, nezz ni zasto cu se vidjeti sa bivsim, odnosno zato sto mi je to sigurica za sve stvari…
I tako ja sahranim i L., reko necu vise.. Ali ostaje mi pitanje zasto ga toliko zelim, nije ko sa A. uopste nije ta zelja, vec nezz ni ja neka je potpuno druga opasnija zelja…
Procitala sam neku noc poruke nase, ne sve… ali od one noci kada je sve pocelo… uzas zivi… ja sam uzas… moje ludilo je totalno preovladalo, nezz jel pms ili sta je ono bilo, ali totalna ludjakinja… iznapadala sam ga jadnog, al opet ako me ne moze onakvu podnjeti…
ali me ne popusta to je problem… taman kad ja popustim, on uhvati i meni odmah neki bolesni leptirici zaigraju…
i tako kazem sebi sacu mu biti prijateljica, odnosno necu ni ti vec cu biti covjek prema njemu jer ide u NY na 10 dana, i necemo se vidjeti mjesec dana jer i ja odoh na more… I prije dva dana reko haj da mu pozelim sretan put i pitam kad je let… sve mi napp… kad koji gdje presjeda, ko ga vozi, sve… gledam kontam se dobro sam te naucila hahaha… pozelim mu sretan put, on prica kako je uzbudjen, da cu i ja jednog dana… mhm mhm…
Reko mu laku noc.teddy bear, lau noc pancake…
Pise sinoc u 3, da je sletio… Ja to citam jutros u 7… Kad me srce nije opalilo… Kako ja citam, iznad pise da on nesto pise… racunam u glavi razliku sati… kad pise nadam se da ces imati lijep dan pancake, ja idem spavati. Reko ok.
Koji mu je sad kkkkk….
I maloprije mi salje pusu… ok……. okej.
Mislim se sta ce biti kada se vrati i ko da gledam da ce se javljati dok ja budem s bivsim…
jos mi samo to fali u zivotu… ono stvarno…
uzas…
nije mi jasno zasto imam leptirice zbog njega… jer nije nikako onaj moj tip momka… nikako… ali nekako mi je sigura<n…
i da reko je da su njegovi prijatelji vec tamo od cetvrtka… a ona njegova "drugarica" koja je mene davno htjela zapratiti na insta je u Vasingtonu… to je 3 sata od NY… Samo ako vidim sliku s njim… odrobijacu ga… tacno cu ubiti nekog…

Komentariši